اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مدارس استان اردبیل در سال تحصیلی پیش رو رتبه‌بندی شده و در ۱۰ پایه درجه آنها مشخص می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل - زمانی که در و دیوار شهر جولانگاه تبلیغات رنگارنگ و شعارهای دهن پرکن مدارس فوتبال می‌شود، این سؤال پیش می‌آید که خروجی چنین مدارسی به کجا ختم شده و در دل آن چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، گفت: هزینه فعالیت فوق برنامه باید بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اخذ شود.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
محبوبی‌پور با بیان این‌که علایم اکثر مراجعه‌کنندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده‌های عزیز اخبار مربوط را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند و نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.
تعدادی از دانش آموزان برخی مدارس دخترانه در اردبیل و استان خوزستان با بدحالی راهی مرکز درمانی شدند.
شرایط ریزگرد‌ها تا فردا در استان اردبیل پایدار خواهد بود.
با توجه به شدت گرد و غبار در منطقه، ستاد مدیریت ‌بحران و دستگاه‌های امدادرسان آماده‌باش شدند و از مردم خواستند از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل شدت وزش باد و گرد و غبار در شهر اردبیل فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دختران بیش از ۱۰ مدرسه اردبیل مسموم شدند. بیوتروریستی که دشمنان ما از طریق آن سراغ دختران می‌روند، باعث رعب و وحشت آنها در مدارس شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
۳۰ دانش آموز مدرسه فرزانگان شهر اردبیل روز دوشنبه دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن شدند.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش محیط زیست در حوزه‌های مختلف باید از مدارس ابتدایی و کتب درسی شروع شود تا ما در سال‌های آینده نتایج مطلوبی را دریافت کنیم.
روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به‌ دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، مدارس اردبیل تعطیل می‌شود.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت نام کرده‌اند و یک درصد باقیمانده هم در حال تکمیل فرایند ثبت نام هستند.
اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل نسبت به مدارس دولتی و غیردولتی نگاه مشترک و یکسانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ